3. El Dergi Tasarımı Denemeleri

April 15, 2010

4 Responses to “3. El Dergi Tasarımı Denemeleri”

  1. kabin daha iyiymiş.=)
    Tamam ya eksik olmaz yorumlarım, ne de olsa RSS sever bir insanım.

  2. adım güzel olmuş, ritim biraz fazla aşina ve üzerindeki gradyan güçsüz kalmış, kostüm ise biraz çizgileri güçsüz kaçmış. Genel olarak da biraz fazla meşgul (busy demeli sanırım) görünüyorlar, daha oturaklı olabilirler gibi, bana çok (fazla) genç duruyorlar.
    Renk skalası hoş, eden bilmiyorum ama nedense sosyal ağ ları çağrıştıran renkler bunlar, günümüzde dinamizmi, esnekliği vurgulayan, şirketleşmemiş bağımsız yapılarda kullanıyorlar bunları.
    Rengi güzel ama göz önünde olanlar başlığının arkasındaki bant biraz oturmamış duruyor.
    1,2,3 şeklindeki sıralama şeysini de yeniden düşünebilirsin, o da aşina olmakla farklı olmak arasında kalmış, yani bildiğimiz bir sıralama platformu ve yarattığı imgelem çok net, fakat aynı zamanda bir eğim (perspektif?) verilmiş, anlamlandırmakta güçlük çektirebiliyor.

    Bunların haricinde tabii, genele göre iyiler. Yani dediklerim, bir çok konuda iyi olduğunu düşündüğüm bu şeyde düşündüğüm eksikler gibi.

    Yine de, bana çok bir indie geldi ya. =)

    Güzel güzel. paylaş bunları.

    • heey mali. takip edildiğimi bilmiyodum. sabahın köründe postu yanlış sayfaya koyunca gelen bu yorumun hoş bi sürpriz oldu. 🙂 ben bunlardan çok memnun kalmadım düzeltcek çok şey var. isim olarak hafif bi kafiyeli olsun istedim; adım, ritim, kabin (kostümü değiştirdim kabin oldu o). ritimdeki plak bi foto gradyan yok orda ama onun dışında dediklerine katılıyorum. genel olarak fazla statik oldu bence bu layout olarak. ama gençlik, dinamizm, esneklik ve indieliğe itirazım yok. bit pazarı diye bir hayali ikinci el giyim şirketi için bir dergi tasarlıyoruz. hani mavi jeans’in mavi isimli dergisi gibi. böyle genç, dinamik, enerjik olsun istiyorum. mümkünse de biraz “teasingly unpredictable”.

      bu yorumun devamını beklerim haberin olsun. tatilde buna dair bi sürü şey yapacağım sağlam yorumlara ihtiyacım var.

Leave a Reply

