Photography: David Lachapelle

March 25, 2009

David LaChapelle is a photographer and video/commercial/film director who works in the fields of fashion, advertising, and fine art photography, and is known with his surreal, unique and often humorous style. His overdose glamorous and flashy photos make my heart beat faster for some reason.

To see more of his work: http://www.davidlachapelle.com/home.html

Bookmark and Share

Subscribe to The Wonderland by Email

8 Responses to “Photography: David Lachapelle”

  1. es said

    Slm Zeynep

    cevap icin tesekurler. bende senin resimlerine baktim senin fotografla ilgili okudugunu dusunmustum herneyse cok guzeller. kendimde birikim yapiyorum resimler uzerine modellerim ve ardindan sayfa acip internete sunacagim ben hollandada yasiyorum ve ama istegim turkiye capinda calismak tabii bunu yapmadan once yurt disinda iyice bir make-up artist olarak gelmeyi tercih ederim. senin resminede bayildim cok guzel cikmis. okudugun okul iletisim ve tasarim diyorsun bir arastirmaliyim cunki tam ne iceriyor onu bile bilmiyorum malesef biz burlarda galiba turkcemizden olduk ama ne yaparsin sonucta 4 lisan konusuyorum buda kolay hic kolay olmuyor bazen. neyse buarada tanistigimiza sevindim. sen istanbuldanmisin? umarim fazla soru sormuyorumdur.sevgiler adim esra

    • Selam Esra,

      Böyle bloglara comment atman ne güzel. Benim bölümüm görsel iletişim ve tasarım ama liseden beri 6 yıldır fotoğrafçılıkla uğraşıyorum. Özellikle portre çekmek keyifli geliyor bana. Hollanda’da hangi okulda okuyorsun/ hangi okuldan mezunsun. Exchangele o taraflara gelmeyi düşünmedim değil bir süre. Ve evet İstanbul’danım. Tanıştığımıza sevindim ben de. Merak ettiğin başka bir şey olursa sormaktan çekinme lütfen.

  2. es said

    Slm zeynep
    senin sayfana baktim baya hosuma gitti. Gercekten sen 18 misin ne guzel baya creative sin. Ben make-up artistim ve bizde cok fotografcilarla calistigimiz icin bu istende anlamaliyiz ben senin sadece bu okulumu okudugunu merak ettim. Bende Helmut Newton u ve Nabuyoshi Araki ve tabiiki David Lachapelle i begeniyorum bana senin baska tavsiye edecek fotografcilarin varsa yazarsan sevinirim.

    • selam
      teşekkür ederim. tam olarak ne sorduğunu anlayamadım ama make-up artist veyahut fotoğrafçı değilim, görsel iletişim ve tasarım okuyorum.
      fotoğrafçı olarak önerebileceklerim; Jean-Baptiste Mondino, Max Cardelli, Terry Richardson, Alex Majoli.

  3. egeokal said

    lachapelle’in marilyn manson ve çocuklarla olan fotoğrafını öneriyorum

  4. aslinarin said

    paris’de sergisine gittim gerçekten baya iyiydi.o baskılar yok mu.ben awakened serisine tapıyorum.bi de şu alexandar mcqueen e çektikleri de çok iyi…

Leave a Reply

